2011-03-09  09:35:00

Presentttips

Jag är ingen förståmigpåare av Etsy..

Men jag försöker navigera på hemsidan som om jag aldrig gjort något annat. Det går klumpigt, jag hoppar ur saker jag hade velat titta mer på, förstår inte leveranserna och känner mig bortkommen/bortblåst och dålig.
Det är många som postar inlägg om Etsy-varor, men är det egentligen någon som köper?

Jag hittade i alla fall något jag faktiskt sparade och ska titta närmre på om inte annat bara ta som inspiration och kaaanske våga sig på att göra själv?

Från Etsy.


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Jag har handlat en poster på Etsy en gång! Gick hur bra som helst! :)

2011-03-09 @ 09:43:15
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Lotten

Jag har handlat massa gånger på etsy - funkar utmärkt! Det man får se upp med är varor från utanför EU och framför allt från USA... man kan åka på tull som kan bli rätt dyrt;-)

2011-03-09 @ 12:56:35
URL: http://ornnastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!