2011-03-03  10:47:24

Retro: Barnrum

Söker inspiration..

Nu har jag ju till 80% färdigställt Adams rum. Ja, alla hyllor som jag hade är uppe, inte på de platserna jag ville men nu har jag inga kartonger som står och skräpar i hörnen! Nu ska bara allt upp snyggt och prydligt och detta med att bli hemmablind och inte se hela potentialen är jag duktig på att bli och göra. Så jag söker lite inspiration på nätet just nu.
Då min laptop crashade i förrgår kan jag inte visa några bilder på hur Adams rum ser ut efter allt borrande, spikande och sytt. Men det kommer! Jag ska, nu till helgen, ta datorn till min Första Datafixare, the one and only Andreas - Karins kille!

Ett barnrum från Elsie Marleys.

Kommentarer
Postat av: isa

Härligt vännen!! å va nyfiken jag är!! Jag har längtat efter att få se bilder ju!! Shit va jobbigt med datan. Jag blir galen om min inte funkar..men vilken tur att du har vänner som kan. tycker adams rum är fint redan nu, så det ska bli kul att se mer. :)Kram

2011-03-03 @ 11:35:47
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Ska bli spännande att se! :)



Tusen tack för grattiset! Galet att vi vann, är skitglad! Behövs verkligen nu inför den härligt fattiga tiden! :)



Idag var SF-måttet 29 cm! Ligger mitt på kurvan! :)



Kram Dessi

2011-03-03 @ 22:16:38
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!