2011-03-05  20:02:35

Rookie deluxe

Herre min get vad jag är ny!

Jag tog precis hjälp av Veronica i lite bildkunskap. Som jag skrattar åt min klumpighet i nya program.
Men det blev ett resultat. Ett försiktigt steg in i bildredigering.

Jag tog en bild tidigare i förmiddags, när solen sken så fint in i mitt sovrum.
Alltså, mitt sovrum är projekt sist-av-allt här i min lilla hemmarenovering. Just nu består det mest av saker jag fått, fått låna och "ärvt" då jag separerade från Micke och var i akut behov av prylar.
Men såhär sover vi just nu, jag och Adam.

 



 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

2011-03-06 @ 08:58:29
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Dessi - Home and desire

Ser fint och mysigt ut! Har du såna Vyssan Lull-tassar på spjälisen eller är det bara som det ser ut? ;)

2011-03-06 @ 11:03:15
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!