2011-03-04  15:01:10

Rutschkana

Igår hade jag och Adam en bra dag!

Dagen började dock sämre med att jag kände mig mörbultad. Som om jag hade nackspärr och ryggskott samtidigt! Det la sig först vid 10.30 tiden men sedan tog det fart! Jag hade energi att plocka iordning köket, diska och fixa lunch.
När vi sedan skulle tvätta så valde jag att vara ute mellan maskinerna är hem och klä av och sedan klä på igen. Så vi lunkade runt i området och hittade en jättesöt liten lekpark bara ett stenkast bort.. med en rutschkana!!

Alltså, allvar.. Adam är inte riktigt normal. Jag vet inte vart han får allt ifrån. Som ni hör på videon så fejkar han när han går upp för trappstegen. What liksom? Som jag skrattade första gången han åkte. Sedan detta att han skulle ta ett ärevarv som inte kom med på film varje gång han åkte och jag skulle tvungen gå med, men på behärig avstånd. Han skulle gå runt det där gula skjulet som syns sedan tillbaka. Jaja.. bara att hänga på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!