2011-03-06  14:04:07

Sjuklingen

Nu var vi igång igen..

Det här med feber och snor. Det är inte min kopp te.
Men nu är junior sjuk igen och han är inne på dag nr 3 med feber. Hans näsa är en rinnande kran och min huvudsakliga sysselsättning just nu är att inte få snor på precis allt här hemma.

Vi var bjuda hem till Jim och Jenny igår men då var han otroligt dålig och hängig och att sitta med honom i bilbarnstol i baksätet i 45 min är inget att hurra för. Jag hoppas vi kan låna en bil i veckan och ta oss ut snart i alla fall!
Idag ska vi ändå försöka trotsa feber och åka iväg på en liten fika till Karin och Andreas, som bor betydligt närmre.

Var det någon som kunde se filmen på Adam jag postade häromdagen??


Min annars så glada skrutt. Eller ska jag börja kalla honom Divan efter dessa bilderna?

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Usch, så trist med förkylningar hela tiden! Var riktigt länge sen jag var sjuk - ta i trä!



Är nämligen på jakt efter vita Vyssan Lull tassar. Tänkte att det kunde vara mysigt. På Gekås hade dom till bra pris 199 kr mot annars 299 kr. Men dock bara - rosa...

2011-03-06 @ 14:16:21
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Veronica

nooope kunde inte se :((((

2011-03-06 @ 18:52:11
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vilka underbara bilder!

2011-03-06 @ 19:34:52
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!