2011-03-18  11:39:55

TGIF

Det känns som om det är söndag.

Jag är helt chockad att det bara är fredag.
Helgen har precis börjat, eller inte ens det för de som jobbar nio till fem.
Jag skeppade nyss min lillebror och Adam med min pappa till Torekov.
Jag har en del att fixa innan jag sätter mig i lilla mercan och tuffar upp dit själv. Vi ska ha en mysig familjehelg.

Mina nya hyllor. Detta är mitt senaste projekt som jag ska hinna ordna upp idag.
De kommer inte stå sådär, rakt upp och ner. Bilder på resultatet kommer på söndag.



Hoppas ni får en trevlig fredag!

Från oss..



Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Vilken härlig färg på åkpåsen! Gillar skarpt :D

2011-03-18 @ 13:38:03
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!