2011-03-19  18:18:47

Utekväll

Vilken underbar kväll det verkar bli!

Nu har jag möblerat lite här hemma. Foton på detta kommer imorgon eftermiddag!
Det blir bra men det värsta är ju att nu när jag ändrat en sak ser man ju att det andra också behövs ändras.
Men just nu stör jag mig mest bara på mina två snurrfåtöljer som har världens knepigaste hippiemönster, vill klä om dem.

Jag och min bror ska snart börja laga vår mat, vilken festmåltid det ska bli!
Ikväll blir det stan med Danie, Alle och Ullis - ja, och deras eminenta följe.



Jag är så glad!

Hoppas ni får en superfin lördag ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!