2011-05-05  21:37:31

Barnledigt och fotboll

Imorgon är det fredag och helgen startar!

Det kommer nog att bli en skön helg trots struligt i början.
Adam ska åka till sin pappa i Södertälje och jag ska bara sitta hemma. Det är skönt emellanåt.
Fast jag har faktiskt bokat upp mig. Kunde inte låta bli!
Min kära far bjöd med mig på min första BoISmatch, som är imorgon. Jag har skjutsat honom ett par gånger till matcher och sett han och min bror åka dit men jag har faktiskt aldrig gått på en själv. Ska bli superskoj!

Jag var och fixade ett gymkort idag och på vägen till Adams dagis så mötte jag Karin och Andreas. Vi bestämde att vi skulle gymma ihop lördag och söndag, på morgonen. Kommer bli alldeles lagom att göra utanför hemmet och lite att göra i hemmet.
Jag lovade ju er t ex bilder på min ommöblering. Men den har inte blivit av än! För när jag fick reda på att Adam skulle åka upp till Södertälje så tänkte jag vänta med att göra det tills han åkt. Så kan jag ta ordentligt med bilder utan att behöva ta hänsyn till hans lekstunder, leksaker eller oroa mig att han ska springa in i bild (inte för att det blir sämre bilder - nästa tvärtom). Jag kan bara säga att jag är GLAD att jag köpte en soffa på hjul! Då slipper jag invänta hjälp eller så vid såna här små infall.

Hur tror ni jag kommer att möblera?

Kommentarer
Postat av: Johtaja

Hahaha du hade en himla massa bortförklaringar. Varför inte bara säga och erkänna att du har stor användning av Facebook och att du inte klara dig utan ;)

2011-05-10 @ 09:36:50
URL: http://Johtaja.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!