2011-05-23  17:47:24

Idag får jag besök

Inte ovanligt men alltid minst lika uppskattat!

Mina föräldrar kommer till oss ikväll och sover över.
Eller jag tror det i alla fall.
Min mobil har varit död på batteri sedan lunch och min laddare ligger i Kävlinge.
Jag måste skramla ihop pengar för att köra och hämta den. Jag glömde en sun-lotion, nytt hänglås och två märkpennor. Udda grejer men jag "shoppade loss" på Ica Maxi i Löddeköpinge när jag väntade på min killkompis skulle sluta i fredags.

Så jag vet inte riktigt när jag ska vänta mig min mamma. Men snart tror jag.
Pappa ska gå på fotbollsmatch kl. 19 så han kör direkt dit och kommer igen lite efter 21.

Jag har en bild på Adam ni ska få se, kanske ikväll om jag orkar köra till Kävlinge ikväll eller så snart min mobilladdare hittar hem igen! Men ni få som känner mig vet jag är superkass på att ladda min mobil och glömmer den och laddaren överallt! Värst var när jag glömde min mobil i Danmark när jag jobbade där, på en fredag och fick inte återse den förrän på måndag. Hände inte en, två eller tre gånger, utan fler!


Vill ni höra min nya theme-song av mitt liv (skämt och sidor, men den är grymt nice!)
Den kommer ifrån min pappas mixband, ett kassettband han spelade in för mer än 15 år sedan, som jag lyssnade på tusen gånger i helgen.


Kommentarer
Postat av: isa

Mysigt med mamma och pappa på besök!!! Hoppas att dem kom förbi :)

Jag saknar min mor men snart är hon nog hemma igen..

Haha ja det förstår jag att dina vänner näsatn har väntat sig att du skulle ha en tattoo för länge sedan!! ;)

Min svåger har studio i norrköping, han har gjort både mina och martins.

2011-05-23 @ 23:42:27
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!