2012-02-28  17:23:32

All the stranges thing

Hej, vad gör ni en vanlig måndagskväll?

Jo, igår kom jag hem med en snarkande son som tydligen inte alls är speciellt frisk efter sin förkylning. Det har nu gått mer än en vecka sedan första feberattacken. Stackars liten. Samma sak skedde idag.

Men det ännu mer tråkigare var att jag börjar fundera på min lilla "spirre" som tjoffades upp i Heliga Grottan förr-förra veckan. Det har gjort väldigt ont och känts konstigt. Vid vidare "hemmainspektion" så fastslog jag att det verkligen inte stod rätt till. Ringde Gynakuten här i Helsingborg och frågade om det verkligen skulle vara såhär?
Nej, var svaret jag fick.
Så tydligen så bestämde sig "spirre" som egentligen skulle gosa in sig och stanna som en del av mig i 5 år, för att ta sitt pick och pack och lämna. Han var på väg ut! Verkligen, bokstavligen på väg ut.. Konstigt det gjort ont?!
Jag fick helt enkelt ringa Karin, lämna Adam där och köra in till Gynakuten för borttagning av sprial.

R.I.P "Spirre"
16/2 - 27/2

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Varmt välkommen till KNORKAN ♥

2012-02-29 @ 13:35:01
URL: http://knorkan.se
Postat av: isa

Men då gick det bra efter besöket tog dom bort den nu?? du skriver så roligt gumman att jag inte kunde hålla mig för skratt trots att det inte var en roligt inlägg. Tack ändå för det lendet!! ;)

Hur mår du nu?? Du ska veta att jag tog dina ord på alvar när du gav mig råd i seperations frågan med ella. Jag vet att du är så sjukt stark men skulel vilja ge dig en kram nu. Kram

2012-02-29 @ 14:38:54
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!