2012-02-19  20:18:38

Sportlov

Imorgon börjar vecka 8 och här i Helsingborg inleds sportlovet!

Jag fann en spännande broshyr på MAXI häromdagen och vad jag ska göra de kommande dagarna.
Ni får en preview om vad det kan handla om.

Psst.. det ligger dumlekolor och geisha i Hello Kitty-burken.

 

Dock börjar vi veckan dåligt med en febrig Adam men det ska väl gå.. Imorgon gäller det att vara hemma och kurera honom.

 

Vad tror Ni jag ska göra för något (det handlar om ca. 5 st olika saker)?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah.Ja inte ser det ut som att du ska banta iallafall ;)

Kramis!

2012-02-19 @ 20:44:45
URL: http://storajagochlillajag.wordpress.com/
Postat av: Karin

jag vet! ;) och det låter gott och jag vill smaka!

2012-02-19 @ 21:02:02
Postat av: donken Linnea

Göra rockeyroad!! :)

2012-02-19 @ 22:00:03
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Rocky roads ja!

2012-02-19 @ 22:11:34
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!