2012-03-21  10:35:26

Adams födelsedagskalas

Jag har ju totalt glömt bort att skriva om Adams födelsedagskalas! Eller jag trodde jag redan skrivit om det men det hann endast hamna i Utkast här i bloggen för förmodligen kom något emellan.. kanske ett telefonsamtal eller en busig Adam.

Imorgon fyller Adam år (läs: 22/3) och det firade vi förra helgen med ett litet kalas.
Nu är det ju så att Adam är det enda barnet i min umgängeskrets, men det kommer en pojke och en flicka i maj resp. juni! Men än så länge är det endast vuxna som kommer på hans kalas men det är nog inte fy skam.
Där sitter Adam i mitten med 10 vuxna runt omkring som som stojar, gör miner, skrattar åt minsta lilla vink och han fullständigt njuter av all uppmärksamhet!

Tack för bilden Veronica!

 

Jag valde ett Karneval/Cirkus-tema. Totalt amerikanskt! Och vilken pärs det var att få ihop allt. På grund av sjukdom helgen innan kalaset så kunde jag inte förbereda något och att komma hem kl. 17.30 varje dag och hinna med vardagsbestyren plus att baka saker man aldrig ens försökt sig på.. det var annorlunda.
Jag serverade (sett från övre vänstra hörnan) vaniljcupcakes med frosting, tuggummikulor i vackra färger, kanderade äpplen med kokos eller mandel, corn dogs, popcorn, marshmellows och salta kringlor!

 

Tack alla Ni som kom!

 

De vackra röda sugrören och popcornlådorna, Partyland.
Servetter och muggar med cirkusmotiv, TGR.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

oj vad mycket gott :D

2012-04-02 @ 02:30:43
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!