2012-05-13  15:59:29

i'm burned!

NO EXTRA JOB


Om man jobbar på McDonalds så kan man i alla fall inte hoppas på en modellkarriär efteråt.
I alla fall inte handmodell. Eller kanske en för Aloe Vera salva?
Aj?

 

Jag försöker möblera om här hemma. Men jag stör mig på allt jag äger. Jag vill bara kasta ut skiten från balkongen. Jag har inte den stilen jag vill ha för att jag inte har pengar och måste leva med saker jag hittar billigt eller haft innan. Jag avskyr mina tavlor, jag avskyr mina färger på möberna, jag avskyr att allt är fult matchat! Jag vill bara flytta till en vit och jävligt tom lägenhet just nu. Och jag hatar vita lägenheter. Så trött är jag på mina grejer just nu. Inget blir bra, allt ser bara halvdant ut, på väg att bli något men det kommer dröja länge innan det blivit något bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men trots arbetsskadan och inredningsångesten kan du glädjas åt att dina läsare tycker om att läsa om ditt liv, du verkar se positivt på saker och ting och vara en trevlig prick :) Tack för det!

2012-05-13 @ 16:57:29
Postat av: Veronica

tror det är tidpunkten på året som gör det. My fixar om hemma, tatjana ska göra om alla rum hemma nu eller har planer på det and so on. Alla verkar känna samma. Man vill väl ha in nytt frächt nu när sommaren närmar sig. sen vill man säkert ändra igen till hösten ;)

2012-05-13 @ 19:34:48
URL: http://ihome.blogg.se/
Postat av: Veronica

förresten.. vad är "typsik" frida stil nu då??

2012-05-13 @ 19:35:26
URL: http://ihome.blogg.se/
Postat av: My

Då hatar du min lägenhet då!! Den är jävligt vit. Mannen säger de är jobbigt att man inte ens kan se spökena för allt är så vitt. Haha. Skit bra med loppis. Synd jag inte va ledig nästa helg för då hade jag jojnat dig med mitt skit med. Vem är de som dragit ihopa de? Har de fler gånger?

2012-05-14 @ 00:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!