2012-10-09  08:41:57

Letterkast

GODMORGON!
 
Åh, jag har ju idéer om vart Adams rum ska gå nu när det krävs med förvaring för alla leksaker som jag inte vill ha liggandes ö v e r a l l t ! Har spanat på ett skåp på blocket som nu inte finns kvar men var av modell drängaskåp. Det är jag helt såld på att jag ska finna!
 
Men nu såg jag den här underbara hyllan hos Jennys Hus som Adam nog själv hade tyckt om. Men designen är fortfarande för modern för mig att vilja finna eller fixa själv. Men det hade varit häftigt att komma hem med något sånt här till Adam.
 
Färgerna i detta rum är slående vackra och välkomponerade, så det tar jag med mig i mitt sökande!
 
 
från vtwonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!