2012-09-27  18:01:45

Long frikkin' time. no f'*cking see!

Hej,
 
Det är nu ca. 4 månader sedan jag ordbajsade ut mitt senaste inlägg.
Vad hände där egentligen?
 
Jo, livet tog över lite.
På gott och ont.
 
Jag slutade successivt följa bloggar till att inte läsa alls.
Jag slutade använda min dator till att njuta av sommaren som kom och semester med sonen.
Men nu är det höst. Då började det klia i mina fingrar.
 
Jag har också under en lång period (3 veckor) varit utan dator och endast kunna surfa via mobilen och som Android-användare finns det ju ingen "härlig" app att skriva av sig genom. Att surfa ut på en mini-skärm och skriva längre inlägg lockade dessvärre inte.
 
Men nu jäklar! Nu ska ni få höra och se massa roligt igen!
 
Förresten, jag loggade in på bloglovin' för sådär första gången på 3,5 månad och möttes av detta.

 
Minus wtf?!
Hur är det möjligt? Jag tror jag har för många (typ 30.000 inlägg) att läsa att sidan ballade ur på mig.

Kommentarer
Postat av: K

fast nu har ju bloglovin många buggar för de gör om skiten. Jag har just nu också -1 inlägg att läsa men jag har typ 20 st att läsa.

2012-09-28 @ 12:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!