2013-04-12  17:05:49

Regn = vår

Nu har våren kommit tralalalaa laa!
 

Ni vet att regn = plusgrader = våren är på väg!
Eller ja, i alla fall till oss i Skåne. Här har det småregnat i dagarna två nu.

Jag har åkt på världens förkylning vilket i min mening ska bero på våren = allergitider. Och då startar jag alltid med en rejäl lastbils-överkördhets-förkylning. För två år sedan trodde jag att jag var förkyld i 1,5 månad vilket visade sig vara en allvarlig allergi mot gräs, alla sorter! Detta är en allergi som gärna sätter sig på luftvägarna och ögon och ger besvär fr o m mars till september (give and take). Jag måste därmed gå på allergimedicin hela året för att vara redo.
Jag har dock ingen pollenallergi, vilket sätter sig ofta på näsan, så jag slipper nästäppthet.

Jag har fram till igår sparat undan lite pengar för att köpa en liten vårpresent till Adam.


Två par underbara jeans från Cubus med en matchande löst sittande tröja med farfarknappar.
Den lila kudden klämmer han alltid på när vi befinner oss inne på TGR och denna gången fick han välja en med hem!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Å vilka härliga vårfärger. Ska också barnklädesshoppa i veckan ;D
Jag läser din blogg varje dag och tycker verkligen om den. Jag har lagt till den i länklistan på min egen blogg. Hoppas det är ok :)
kramar

Svar: Javisst! Jag önskar att jag kan handla såna jeans till mig själv nästa vår :) Det är självklart okej, vilken ära! Tack! Kram
Frida Hansson

2013-04-14 @ 14:32:28
URL: http://gastricbypassme.blogspot.se
Postat av: Madde

snygga byxor :)

2013-05-06 @ 19:12:55
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!