2009-08-25  09:28:19

Det blev inte mycket sömn.


Jag satt just nu och registrera mig på Bloggportalen.se. Vilken bra grej! Fast när frågorna som "Vad handlar din blogg om?" ställs direkt till en så börjar man ju själv undra. Samtidigt har man ju redan bestämt sig och börjat forma sin bloggidentitet. Men vadå? Får man inte ändra sig sen? (jo, det går..)
Fast vad svarade Kenza, Blondinbella & Kissies blogg om när dem skrev i rutan första gången? "Såhär fort kan en blondin (dock är Kenza ljusbrunett) tjäna pengar på stackars små ungdomar som bara söker efter en förebild eller idol.." Eller hade dem också en djupare mening? Kenza verkar i alla fall oerhört innovativ och designar allt som går! Blondinbella försöker mest vara ansiktet utåt åt saker och ting, men gör hon något själv? Och Kissie, hon super bara.

Adam däckade i soffan nu efter ha gnällt sedan han vaknade 7.30. Han har fortfarande feber - har haft det hela natten.








[fotnot: Nu känner jag inte dessa damer privat och detta är endast mina flyktiga tankar efter ha läst några inlägg, dem flesta på Kenzas dock, på deras bloggar. Detta är inte min slutgiltiga åsikt om dessa tjejer. Ta det med en nypa salt!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!