2009-12-10  00:01:02

Buttert

Det var vägning idag. Hos mina föräldrar. Jag mår illa! Jag hade gått upp 0,2kg :( dumma vecka.
Jag är dålig. Jag rör mig inte tillräckligt men jag oorkar inte. Jag är så lat. För jag ooorkar inte ibland att krångla ner Adam i vagnen plus att Adam sover alltid HELA vägen när jag går. Vilket jag inte vill då han somnar bajssent på kvällarna då och då förstörs nästa dag. Lägenheten ser alltid ut som ett bombnedslag så när jag väl går får jag ingen lugn och ro för jag bara går och tänker på skitet som väntar där hemma.

Men samtidigt, som jag sa, jag ÄR lat. Det är därför jag väger vad jag väger.
Men skit också! Jag mår riktigt illa av att jag gått upp. Har många kg kvar.

Men jag ska följa Jennys råd och uppsöka läkare. Jag är avundsjuk på hennes operation!

Kommentarer
Postat av: Johanna - kusinen vettu

Jag är ute och går flera dagar i veckan, jag har för tillfället ingen att ha sällskap med på mina halvtimmes-timmespromenader. Hade varit jättetrevligt om du ville hänga med!

Tänk inte negativt!!!

2009-12-10 @ 08:48:11
Postat av: Johanna

Hörru,operaton är väl endå en drastisk jäkla genväg att gå ? Du fixar att gå ner utan en sådan, det får fasen bli en sista utväg och så grymt överviktig är du inte så du ens behöver en sådan Frida,nej nej nej!



Viktväktarna funkar kalasbra! Och det är hur lätt som helst, när man väl lärt sig systemet=)



Promenader? Det kan du väl ta en kvällspromenad när gubben din är hemma och han kan ta lilleman! Kram!

2009-12-11 @ 22:06:32
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Johanna

Hörru,operaton är väl endå en drastisk jäkla genväg att gå ? Du fixar att gå ner utan en sådan, det får fasen bli en sista utväg och så grymt överviktig är du inte så du ens behöver en sådan Frida,nej nej nej!



Viktväktarna funkar kalasbra! Och det är hur lätt som helst, när man väl lärt sig systemet=)



Promenader? Det kan du väl ta en kvällspromenad när gubben din är hemma och han kan ta lilleman! Kram!

2009-12-11 @ 22:07:31
URL: http://misstigerchic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!