2009-12-20  23:35:10

Vart tar världen vägen?

Vad händer egentligen med vår värld? Sedan när blev det så "lätt" att dö. Hur snabbt och intenstivt lever vi egentligen? Slösar vi bort våra få år i livet för adrenalin och andra kickar? Stannar vi upp för få gånger och bara är. Kan man dö nu för tiden vid 30 års ålder och säga att man levt livet eller är man fortfarande "ung"?

Brittany Murphy dog imorse av ett hjärtstillestånd i sitt och sin makes hem.

G
A
L
E
T
!

Vi fortsätter att chockas och allt jag kan säga är med en gnutta negativitet, "2009 var året det hände.."
Det var då vi förlorade 3 stora stjärnor. Har detta hänt förr? För den enda som snabbt förklarades död pga överdos är ju Heath. Nu vet vi inget om Brittany än men det är ju fortfarande bara spekulationer om Michaels död.

Tankarna går till Brittanys familj och man som får ett sådant sorgligt besked 4 dagar innan julafton.
Glöm aldrig att det finns ett liv efter döden! (För dem som lämnas kvar..)

Kommentarer
Postat av: KARIN DET ER MEST SYND OM MIG

hon dog på min födelsedag! hur tror du det känns för mig då?! :(

2009-12-21 @ 00:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!