2010-03-22  18:22:45

Oväntade nyheter!

Jag skulle väga mig idag och jag var faktiskt inte så nervös. För det börjar kännas nu, det märks också.
Kläder sitter inte perfekt men inte alls lika tajt. Jag har mer ork och kraft till Adam och allt annat, dock har jag varit lite nere på sistonde men det hör inte ihop.
Karin och Adam följde med..

Så var det att ställa sig på vågen. För er som inte minns så stod vågen på 112,6kg för ca. 2 veckor sedan.
Trumvirvel tack!

110,8kg !!

-1,8kg på 2 veckor.
Detta känna som så jäkla bra nyheter! Det är så skönt att det verkligen fungerar. Allt det jag gör.
Och från mitten av januari till nu har jag gått ner ca. 8-9 kg och enligt vårdcentralen har jag gått ner 5,2kg sedan jag började där. Vet ni vad det betyder? Jag har spräckt mitt första delmål! -5kg har jag klarat av!
Så jag ska faktiskt unna mig min första belöning - att fixa mina naglar! Se om det kan fixas innan Adams kalas!

Heja!
Nu ska jag göra kycklingfajitas till Karin och mig!

Kommentarer
Postat av: Em

Åh! Men vad roligt! Stort grattis till dig, jag vet hur glad man blir!!

2010-03-22 @ 20:52:31
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Madde

Börjar bli lite panik på tårtorna....Vill som sagt inte tjata, men då jag jobbar oxå så desto tidigare jag kan börja med tårtorna desto bättre!! En liten påminnelse, då vi dessutom har olika banker tar det några dagar att få över pengarna, jag är själv dessutom pank så kan ej lägga ut:(

2010-03-23 @ 00:54:23
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: Shirin

Riktigt bra jobbat Frida :D

2010-03-23 @ 08:53:19
URL: http://shirins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!