2010-09-21  14:53:21

Bakistisdag

Herregud!


Haha.. nu undrar ni nog vilket hemsk förälder jag är som dricker på en måndag! Men rubriken är bara för att förvirra er lite! Jag mår bättre nu och har därför bestämt mig för att baka idag. Det ska bli kanelbullar för hela slanten! Så jag ska bara hoppa in i duschen (med Adam, för annars kommer han in med kläder på och allt!) sedan ska vi dra oss ner till Özen livs och hitta alla ingredienser. Då får vi lite sol i ansiktet och andas frisk luft. Man blir ju inte piggare av att vara hemma, men det är nödvändigt ibland.

Till middag hade jag tänkt göra en favorit som min mormor brukade bjuda på. Kokt falukorv med pepparrotssås. Resultater får ni reda på senare ikväll. Jag har aldrig försökt mig på det tidigare men tänkte med lite mildare sås så borde ju junior också klara av att äta det.


Duschen nästa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!