2012-03-24  13:28:57

Salzburg

Nu sitter jag här. I en alldeles för tyst lägenhet.
Adam är iväg hos mormor och morfar (eller "momo" och "hoffa" som han kallar dem) och har det bra. Idag flyger jag till Salzburg för att umgås med min lillebror och hans sambo i fyra härliga dagar! Jag har "bokat" upp att jag vill gå på Zoo, till ett gammalt apotek och en stor kyrkogård.



Idag ringde också min mamma och gav telefonen till Adam. Där och då, sa min son sitt namn till mig för första gången! "Bara" 3 år gammal. Det har tagit sin tid att få ur honom sitt namn. Jag t o m kallade honom Berit ett tag. Det värmde så mycket i mitt hjärta att faktiskt tårarna brände i ögonen. För han snackar till förbannelse vissa dagar men hans namn har han aldrig velat yppa. Han har bara grinat åt oss vuxna som försökt truga!
Och ja, Karin, förhoppningsvis kommer han säga ditt namn snart också!

Nu ska jag till bussen för att åka ner till stan och få i mig en stor lunch och räkna ner timmarna, minuterna och sekunderna innan jag befinner mig på flyget ner!

Kommentarer
Postat av: My

HAHAHA Berit !! Ha en super skoj resa :)

2012-03-24 @ 14:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!