2009-10-05  22:31:42

Snygga grabbar gör en frisk

Jag gjorde ett försök att bli frisk ikväll.
Jag googlade mina favorit kändiskillar.



Michael Wheaterly som de flesta känner från NAVY CSI.
Jag upptäckte dock denna läckerbiten innan då Dark Angel gick.




Eric Dane från Grey's Anatomy. Jag har aldrig förstått mig på varför folk gillat McDreamy när denna läckerbiten går omkring i lokalerna?! Är ni blinda?? McSteamy ska det vara!



Och mamma och min favorit! När Smallville var nytt på tv bodde jag hemma och mamma och jag timade kvällarna till detta program. Programmet var bra till en början men nu.. nja. Fast Tom Welling blir snyggare!





- Adam ligger just nu och klappar mig på benet. Han är snäll. Han vill också att hans mamma ska bli frisk.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tom welling är faktiskt min!! -dreggeldreggel-

2009-10-06 @ 00:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!