2010-04-29  22:57:19

Åh sweetheart!

Nu är det inget kvar i lägenheten. Nu har vi lämnat nycklarna och nu ska jag bara vänta tills juni sedan är jag helt färdig med allt vad som heter flytta!!

Då ska jag packa upp alla kartonger.

:(

Jag orkar knappt, men det måste göras! Ni vet om alla ni mammor i Stockholmstraken får komma över på kaffe och cupcakes och hålla mig sällskap bland alla kartonger! Det är säkert 40 st jag ska gå igenom, massor av lösa ting ska placeras ut och svarta sopsäckar ska ses över. Puha!

Imorgon åker jag och Adam till Micke-skatt, kl. 9.36 går tåget och jag hoppas Adam kommer vara på ett bra humör. Han är visserligen alltid på bra humör, mer eller mindre men jag vill se han sprudlande samtidigt med en släng av trötthet så han sover ordentligt! Jag har massor av god färdkost till oss som vi ska mumsa på, sedan har jag den lilla datorn med mig och leksaker till Adam. Vi kommer att hinna mysa massor innan vi är framme.
Vi hade tänkt grilla men det kanske blir att vi äter med svärföräldrarna.
I alla fall det blir Enhörna för hela slanten mellan imorgon och 12-13 april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!