2010-04-09  10:52:02

CAPS LOCK DAY

IDAG ÄR DET CAPSLOCK DAY!
SÅ FOLK UPPMANAS ATT SKRIVA I CAPSLOOK I SMS, MAILEN OCH PÅ NÄTET.
JAG HAR HÅLLT PÅ I CA. 45 MIN NU OCH STÖR MIG INTE SÅ MYCKET LÄNGRE. KARIN ÄR GIVETVIS MED PÅ NOTERNA. MIN ALLDELES UNDERBARA VAPENDRAGARE.

JAG FÅR SE HUR LÄNGE JAG ORKAR. VIA SMS GÅR JU INTE DÅ JAG HAR EN IPHONE OCH ÄN SÅ LÄNGE HAR JAG INTE HITTAT EN FUNKTION SOM FIXAR CAPS, SOM PÅ DE GAMLA MOBILERNA. TÄNKER INTE SITTA OCH TRYCKA IN IPHONES MOTSVARIGHET TILL SHIFT TILL VARJE BOKSTAV! FÅR KANSKE RINGA FOLK ISTÄLLET OCH SKRIKA LITE LÄTT, SÅ DET UPPFATTAS SOM CAPS LOCK.. HIHI.

SKULLE NI ORKA EN HEL DAG?
PÅ MSN FUNKAR DET FINT DÅ MAN KAN ÄNDRA OM SIN FONT OCH SÅ, DET BLIR MINDRE FYRKANTIGT OCH TRÅKIGT.

JAG SKA EFTER DUSCHEN JAG SKA TA NU, VISA VAD JAG SKA FÅ GÖRA I ENHÖRNA TILL SOMMAREN!

Kommentarer
Postat av: Saftan

IPHONE SUGER!

2010-04-09 @ 12:24:36
URL: http://boulehavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!