2010-04-03  10:38:17

Supriiiiise!!

Det blev ingen middag ute eller öl.
Micke kom och överraskade mig!

Bara sådär! Det var jättemysigt och uppskattat. Vi fick en bra kväll och allt och lite till kom med till Torekov.
Sedan har vi haft det ännu mysigare i Torekov med mina föräldrar med god mat och sällskap. Adam avgudar ju sin mormor och morfar och dem leker så fint med honom. Mamma är ju superduktig som hade honom själv mellan tisdag och torsdag. Supermormor!!

Jag, Micke och Adam kom tillbaka igår och vi har bara gottat oss i sängen. Jag ska äta frukost först nu! Hihi.

Och vet ni vaaaad?
Det där tråkiga med Adams mage var visst en tand. En kindtand! Så snart kan man gnaga stora råa köttbitar.
Hans mage är mycket bättre men ont har han istället. För nu har den spruckit igenom.. en liten tandspets.

Till den stora nyheten *trumvirvel*



ADAM HAR TAGIT SINA FÖRSTA STEG!!


Igår, den 2e april 2010, så tog vår lilla skrutt sina två första stapplande steg.. mot IKEAkatalogen han så gärna ville läsa. Så nu vet ni, han ska bli inredningsarkitekt!


Kommentarer
Postat av: Tine

jag visste att han skulle överaska dej :P

2010-04-03 @ 19:48:45
URL: http://monkeyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!