2010-04-05  09:28:38

Vad är det här?

Argh!
Det blev en tidig morgon då Adam satte sig upp i sängen 5:40 imorse och vad ledsen. Jag bytte på honom och fick sängen för oss själv då Micke gick ut och la sig på soffan. Lite onödigt för en halvtimme senare hade inte Adam somnat om så vi gick upp och tittade på tv. Men vi hade det ganska mysigt, jag och lillfisen, tills jag tittade ut.
Det snöar!!
Vad i helsifyr är det här?! Är fjollträsk efterblivet och fattar inte att snötiderna är över! Det ska regna och blåsa nu i si sådär 1-2 månader innan värmen kommer..
Jag blev riktigt arg. Jag som tänkt promenera och andas lite frisk luft, inte bli en snögubbe!
Någon som har en riktigt stor fläkt som man kan smälta bort all denna fördömda snö?
Och ni övriga 08:or, hur klarar ni detta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!