2010-02-22  09:02:21

Ny vecka, nya tag

Godmorgon!
Idag fick jag sovmorgon av Adam och det var ju snällt, dock hade jag lovat att ringa Micke tidigt så det blev ju inte av!

Jag satt precis och läste min almanacka och insåg att jag är hyfsat upptagen!
Idag ska jag träffa Lina för en lunch/fika och på kvällen kommer Micke(!).
På tisdag ska Lina och jag få vår första gyminstruktion på friskis&svettis sedan ska jag vidare till Ängelholm, för en fika med Ida och hennes två småttingar.
På onsdag ska Adam på sin 11 månaders kontroll och på eftermiddagen är det demonstration för att bevara The Tivoli i stan.
På torsdag ska jag köa till bokrean, handla massor och sedan lämna Adam till mamma för att gå och gymma.
På fredag ska jag väga mig och på kvällen kommer Micke!

Puh. Det var länge sedan jag var uppbokad såhär men det känns fantastisk! Att inte behöva sitta hemma och damma. Få komma ut och gå små vardagspromenader, precis vad jag behöver! Jag måste förresten fixa min stegräknare. Den var bra att ha då jag bodde i Kalmar. Det var faktiskt en liten motivationshöjare när man såg att man bara var 4000-5000 steg ifrån 10.000 så gick man en kvällspromenad och kände sig nyttig!

Jag höll på att glömma! Jag måste få mitt paket på posten innan fredag då Emese fyller år på söndag och jag vill hinna pyssla ihop det jag hade tänkt!

Jag måste också i vecka (blir nog ons) gå ner till lärcentrum och säga att jag vill få en Matte B repetition så jag kan börja läsa upp Matte C. När det sedan är gjort så kan jag äntligen söka in till Ekonomiprogrammet till våren!

Kommentarer
Postat av: Jamie

Demonstrera lite för mig också då, älskar The Tivoli.

2010-02-22 @ 14:58:33
URL: http://maryrotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!