2010-02-16  09:11:34

Orättvist

Min blogg har inte gillat mig dem senaste dagarna. Jag har inte kunnat logga in förrän nu!
Sedan har min dator också joinat bloggen i hatmarschen mot mig och kluddat deluxe med mig. Samma gäller internetuppkopplingen. Ja, de senaste 2 dagarna har jag suttit och svurit framför datorn!

Men nu verkar det vara OK.
Jag sitter här nu, träningsklädd och ska faktiskt gå på mitt första jympapass! Mammajympa, så jag tar med mig Adam! Vi ska alldeles strax smita, kl. 10 börjar det.



Jag har också fått tillbaka min energi. Idag har jag städat lite (läs: plockat undan), satt igång diskmaskinen och bädda (vilket jag aldrig brukade göra..). Jag har sovit gott idag och ska nu försöka klämma ner en frukost. Jag känner mig frisk och pigg igen, det är verkligen skönt. Jag känner att livet verkligen har mycket att erbjuda!
Men jag är nervös inför träningspasset!
Jag har inte tränat på jättelänge samt aldrig gått på något jympapass i mitt liv. Men det behövs! Jag har syndat två dagar i rad med att ätit endast 1 gång om dagen plus igår drack jag en varm choklad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!