2010-02-06  11:10:34

Solen skiner!

Ja, solen skiner både ute och inne. Hos mig började morgonen med att kl. ringde kl 8 och både jag och Adam hoppade ur sängen! Jag satte på kaffekokaren och gjorde iordning Adams välling. Ungen fick mat och så väntade jag på mitt kaffe. En timme efter det delade Adam och jag på min filmjölk och banan, det var mysigt. Kul att Adam gillar filmjölk! Sedan borstade vi tänderna och sjöng.
Ja, det var så perfekt och sockersött så att vissa kan spy på det men det är så härligt med energi!

Adam somnade kl 21 igår och sov till kl 8 imorse, det är 11 timmars nattsömn! Herregud! Det är rekord! Nu får vi se hur han vill sova idag, för jag önskar verkligen att vi fått snurr på hans mat- och sovklocka!

Här har ni lite bilder att se på. Det har ju varit tunt med det, men min förra mobil la av, av allt bebisdregel i den och min iPhone håller jag på att lära mig!



Adam tittar på när Micke badar badkar, han vill jättegärna hoppa i själv!

Oj, vad gör du pappa??

Efter många sura miner och vägran att lämna badrummet fick Adam hoppa i plurret!

Under ett av förra veckans Babycaféträffar så kollade Adam in Emeses rumpa!

Dagen efter kräksjukan. Då bjuder vi på strålande leende och mycket lek!

Såhär fint är det vid skötbordet nu. Har plockat ner och undan massor som inte behövs längre!
Samt det distraherar lillgrodan fruktansvärt. Det är inget kul att byta blöja på en hobby-akrobat.

Såhär välorganiserat och prydligt ihopvikt är det i vårt linnéskåp/Adams garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!