2010-02-27  17:59:39

Tävling?

Inne på Fokis blogg så utlyste hon en tävling som jag genast kände att jag ville vara med i!
Det handlar om ett presentkort för 400, 700 eller 1000 kr(!!) till sajten Accesoarshopen.se.

Jag gick genast in på sajten och blev kär i några smycken och väskor! Här har ni ett litet urval om vad min blick fastnade för! Det skulle vara skönt att få lite nytt i smyckesskrinet samt väskan skulle ju passa perfekt som både skötväska och handväska! Jag gillar't! Det är inte heller alldeles för dyrt på sajten..





Kommentarer
Postat av: karin

bra engelska frida ;D fnizz

2010-02-28 @ 01:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!