2010-02-22  19:37:00

Vet du vaaad?

Vet ni vem som ligger i vårt badkar nu? Micke!!
Han skulle ha kommit enligt planen nu men han hade minsann tagit ledigt idag och han dök upp redan kl. 14 idag. Så vi mötes upp inne i stan och han var med mig när jag shoppade loss på Lagerhaus, gud vad där finns fina saker! Dem har släppt en ny kollektion med pac-man-spöken i massa fina färger och former. Jag bokade en av spökena i kartong som används om pynt i butiken.. så om 2½ vecka ska dem ta ner dem och då ska jag köpa en och rama in till Adam. Den var ca. 1x0,5m.. jag valde den orangea!

Efter det åkte vi hem och kröp ner i soffan. Där har vi suttit mestadels av tiden.. fast jag var på en avstickare och köpte mat. Micke åt pizza och jag tog sushi. Och jag testade mitt gamla sushiställe och vilka trevliga killar som jobbar där! Den ene var ny och stod och lärde sig medan den andra och jag samtalde om allt möjligt. Vi kom fram till att han och jag pluggat och bott i Kalmar samtidigt, det var väldigt trevligt! Maki-rullarna var riktigt goda men nästan lite för stora.
Sedan åkte jag över till Torinos och hämtade Mickes vanliga pizza. Där har jag hämtat så många pizzor till Micke att jag nu räknas som stammis, en aning pinsamt! Men man blir alltid så glatt välkomnad när man kommer dit plus man får ju lite "kompis-rabatt".
Nu har vi iaf mumsat i oss all den goda maten och Micke tar ett varmt bad. Snart ska vi gosa igen för Micke ska sova tidigt då han ska iväg i gryningen till Halmstad och så blir jag gräsänka i en vecka till. Men jag har ju en sådan upptagen vecka att det kommer gå bra!

Bilder kommer på min shopping-madness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!