2010-02-21  09:03:43

Zombiiiiiie

Jag känner mig som en levande död. Eller en död levande..
JAG ÄR TRÖTT!
Jag hade en dålig natt. Adam var orolig hela kväll och vid halv nio tänkte jag natta honom men det funka inte så han fick springa av sig lite till. Men efter 20 min så kom han krypandes och var gnällig så in i sängen igen.. Då somnade han direkt men det gjorde jag med! Så vi sov i ca. 40 min sedan vaknade jag och tänkte lägga honom i hans säng men precis när jag släpper greppet om honom vaknar han!! Så det var bara börja om och sedan igen och sedan igen. Till slut somnade jag igen bredvid honom och då sov vi till halv tre på natten sedan bökade han till det igen.. några gnällrundor efter det somnade han igen och denna gången verkade det funka. Jag vaknade dock efter detta knäppa sömnmönster lite efter fem och gick ut till datorn. Jag var hälften trött och hälften pigg men jag visste att går jag och lägger mig igen så kommer jag ha huvudvärk då Adam vaknar kl 7. Så jag stannade upp och är fortfarande vaken och är inte överdrivit trött men jag ska försöka sova lite då Adam sover förmiddag.

Idag ska jag och Karin på bio!! Mamma och pappa tackar för hotellnatten med att bjuda mig och min flickvän på bio! Vi ska se Shutter Island kl 18. Ska bli spännande. Det är en sån film man inte vet vad man ska vänta sig så man går gärna inte och ser en sådan film på bio - om man inte blir bjuden!

Har ni sett detta roliga klippet förresten?
Jag hoppas att det är som jag tror, ett stort skämt! Då L.A.R.P står i vanliga fall för Live Action Role Playing, inte Live Avatar Role Playing som videon visar.



Johanna P: Varför mina föräldrar fick hotellnatten är ju för att Micke inte är i Helsingborg. Han kunde inte komma ner pga vädret. Det har ju varit hyfsat lugnt i Skåne men Skåne är bara 1/3 av resan från Södertälje. Jag kunde inte boka om hotellnatten då den var köpt via en Smartbox och det fanns inga hotell att byta till som föll inom utgångsdatumet på boxen den 28/2. Mina föräldrar behövde lite ompyssling också. Så jag har varit själv i helgen. Men tanken var ju som du säger, vi är småbarnsföräldrar och det skulle varit skönt att få komma bort, mamma och pappa skulle ju ha passat Adam, nu fick dem passa varandra istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!