2010-01-05  18:44:33

100105

Idag har vi inte gjort mycket.
Adam vaknade först kl 10 (!!) och fick en shot välling. Vi gick inte upp förrän kl 12 ur sängarna och då satte vi gång lite städning. En maskin tvätt och disk började gå medan vi packade upp alla Mickes kassar med mat, julklappar och smutstvätt. Mer än så gjorde vi inte.

Jag och Adam har suttit i soffan mestadels då jag har skrivit på SPARA, SLÄNGA/SÄLJA och KANSKE listor på vad vi ska ta med oss till det nya boendet. Det är inte mycket som hamnat under KANSKE då jag och Micke har varit otroligt samstämiga på vad vi ska göra av med och behålla - vilket är ovanligt då vi båda har starka åsikter om inredning och personlig smak. Men uppe i vårt nya hus kommer vi nog kunna mötas mer då Micke gillar avskalat och jag ska köra på lite modern Shabby Chic stil.

Micke var iväg en sväng till Väla med min lillebror och kom hem med kläder och detta:


En digital klocka då han avskyr tickandet från vanliga väggur men jag vill ha en klocka i hallen!
Snygg komprimiss vill jag säga.
En badrumsserie som hette ID i valnöt, det fanns en kopp och toalettborste med också.
Allt är ifrån Bolagret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!