2010-03-23  22:35:19

Så trött, så seg.. så ja?

Idag har det varit en dag fylld med rörelseglädje och frisk luft men nu är jag trött.
Jag har träningsvärk i mina lår och min rygg känns skör.

Men idag tränade jag först på gymet, sedan var jag och Karin ute på vår promenad på 5,5km.
Adam var med och han njöt av det fina vädret så när vi närmade oss lägenheten for vi in på den lilla lekplatsen i närheten och satte Adam i en av gungorna. Det var första gången han gick gunga och han älskade det! Han log stort och skrattade till lite.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!