2010-11-12  15:07:04

I brist på annat..

En liten grej tagen från Spiderchick.

4 TV-program jag ser:
1. Robinson
2. Paradise Hotel (om jag inte somnar när Adam gör det).
3. Biggest Loser (INTE Sverige, bläh!)
4. True Blood (som inte är aktuell längre)

4 saker jag gjort idag:
1. Hostat
2. Druckit 5 koppar kaffe.
3. Skype:at med min lillebror och hans tjej (de bor i Salzburg) som fyller år idag! GRATTIS LISA!
4. Börjat packa ner småkrafs i alla möjliga småkartonger.

4 saker jag längtar efter:
1. Att sluta hosta. På allvar, jag hostade så att jag kräktes inatt, inte OKEJ!
2. Att få tjäna mina egna pengar.
3. Resan till Salzburg över nyår med familjen och Adam. 
4. Flytta in i nya lägenheten!!

4 saker på önskelistan:

1. Nytt köksbord.
2. Hagedornhagen tavlor och/eller Therese Sennerholt.
3. En häftig tapet till Adams rum.
4. En tvättmaskin!


Kommentarer
Postat av: V

sött inlägg:)

MEN FRIDA!! varför har du iten sagt att du ser paradise!? Nu har jag äntligen nån att snacka d emed:))) woohoo! De är ju HELT STÖRT:) speciellt hon mörka!! stööörd

2010-11-12 @ 15:47:17
URL: http://estachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!