2010-11-03  12:23:00

Lunchtips

Min hunger är som värst på lunchen!

Då kan jag vara hungrig som ett djur och min mage kurrar så att alla hör! Det har jag fått efter min mamma.
Idag var jag sugen på något snabbt, lätt men välsmakat och jag såg i butiken häromdagen att de presenterade Korvbrödsbagarens Hamburgerbröd med Tacosmak. Lovely tänkte jag!

Vad du behöver är:
Korvbördsbagarens Hamburgerbröd EXTRA Taco, rostade i brödrosten.
Créme Bonjour Soltorkad tomat (eller annan valfri smak, varför inte hederlig Philadelphia?)
Hackad rödlök, paprika och avocado.

Voila! Nu har du en bagelinspirerad vegetarisk hamburgare med kryddig smak! Bra som mellanmål eller snabblunch. Du har ju också oändliga variationer som du kan göa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!