2010-10-27  21:19:03

Vilken skillnad

Godmorgon, middag och kväll!

Vilken skillnad det är mellan mina bloggningar nu.
Mitt schema förstör ju mina spontaninlägg, snart får man ta till den där "kalenderknappen" och skicka färdiga inlägg på varierande tid och datum. Men det funkar väl det med?
Jag har i alla fall försökt koncentrera mig på en sak i taget. Det verkar funka, så nu är jag tillbaka i game:et igen! Imorgon är det jobbintervju som gäller, för Citymail Sverige (jobbade på Citymail Danmark 2007-2010 men det lades ner). Så håll nu alla tummar ni har och kan få tag på?
Lite klirr i kassan passar bra till min blivande flytt. Mommy need some new things!

Jag lovar att meddela så snabbt som möjligt om hur det kändes eller gick. Vet inte hur snabbt de kan ge besked!
Imorgon får jag besök förresten. Av "norrmannen", den ni!

Kram

Kommentarer
Postat av: elena

Hur har det gått med inskolningen av den söta lilla mannen då? och är du beredd om att hålla med om att det är ganska trevligt att andas på egen hand och kissa med toadörren stängd emellanåt? :P

2010-10-28 @ 07:29:13
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!