2011-02-13  11:17:39

Ny dag, nya prickar!

It's a brand new day!

Idag kom det nya prickar. Eller i natt kom dem.
Han har nu en samlad trupp på vänster arm, ca. 9 st. om jag inte räknade fel för en stund sedan. De tre som fanns på kroppen igår har suddats ut och två är redan helt borta. Så frågan är om det ÄR vattkoppor. Blir inte klok på det. Enligt bildet via nätet och när jag tittar riktigt noga så är det en liten, mini-mini blåsa med rött runt om, som ett myggbett man kliat. Men de "spricker" inte synligt och han har inte fått några skorpor.
Har vi loppor? Hmm..

Jaja! Jag ska ringa den eminenta elvasjuttiosju.
Höra vad som kan likna vattkoppor och om han kan vara såhär "frisk" med ett sådant elakt och smittsamt virus.

Kaffe.

Kommentarer
Postat av: isa

Hum vad kan det vara tro??? Hoppas att ni fick svar hos läkaren. kram

2011-02-15 @ 07:48:00
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!