2011-02-26  19:03:15

Pust, stånk & stön!

Vi arbetar!!

Idag har vi hunnit med massor! Bilder kommer, jag lovar! Ska låna föräldrarnas kamera och visa.
Men vi har hunnit sätta upp två rejäla kökshyllor, möblera om lite i köket, sytt gardiner och fått upp dem!
I Adams rum har vi fixat tre tavellister till hans böcker och "pynt" samt mamma syr i detta nu hans gardiner. Vi har också fått upp gardiner i vardagsrummet och om-organiserat bland mina taklampor samt satt upp de nya.
En stringhylla skulle upp i Adams rum men det gick inte då mina betongväggar förklarade krig med min pappas borr.

Ja, ni förstår?
Jag har mest sprungit efter Adam medan de "vuxna" spikat, mätt och borrat.

Jag, Adam och pappa hann inom Tropikaret också en vända. Jag gillade det, pappa gillade det. Adam skrämde djuren.

Kommentarer
Postat av: elena

Tack! är skitnöjd om jag ska vara ärlig, ska bara tajta till mig nu med lite muskler men har iaf fått en bra grund.

Vi får väl peppa varandra till att göra oss snyggare än någonsin till våren/sommaren 2011? ;)



Har bokat in mig på att springa mitt första lopp nu i maj också så måste skaffa lite bättre kondis. :D

2011-02-27 @ 22:41:30
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!