2011-01-30  17:39:17

Färgglada böcker

Jag har för mycket fritid som en vän så fint beskrev det.

Men allt jag har just nu är fritid som jag kan göra vad jag känner för. Jag ser det som en chans att få iordning min lilla lägenhet tills jag får ett jobb och då tänker jag jobba häcken av mig, inom vissa tidsramar. Idag har jag organiserat mina böcker som låg som färgklickar runt om i lägenheten men det störde mig.




Egentligen vill jag inte ha de där hyllorna men har inte hittat något bättre alternativ än. Dessa tillhörde mina föräldrar innan, men precis när de skulle göra sig av med dem så flyttade jag och Adam ner igen.
Detta är alla böcker jag äger. Ingen direkt monstersamling och färgerna är inte så intensiva som man hade hoppats. Men det ger en bara små dagdrömmar om att hitta färgglada omslag på billiga böcker på sommarens loppis.
Uppe till vänster ser ni min nya samling småvaser från IKEA. Det ska givetvis i lite grönt i dem men så långt har vi inte kommit än!

Jag vet inte heller vad jag ska ha i den tomma rutan. Jag ställde efter att bilden togs några av Adams fina träleksaker.

Kommentarer
Postat av: Veronica

ååh.. så små saker kan göra det så otroligt mysigt! Det blev jättefint med böckerna! :) vill också ha...

2011-01-30 @ 19:12:00
URL: http://estachica.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Jag tycker hyllan är jättefin och du kan väl eventuellt måla den om du tröttnar på den? Jag går också noggrant genom mina saker ibland. Man samlar på sig så mycket och sprider ut det överallt.

2011-01-30 @ 19:15:26
URL: http://svorskan.se
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

2011-01-31 @ 10:16:59
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!