2011-01-03  21:23:32

Let get this party started!

Godkväll godingar!

Här har vi haft det sjukt mellan 13-16 dec, sedan åkte Adam till sin pappa mellan den 17-26 dec och jag for till Torekov däremellan (22-26 dec) och sedan när Adam kom tillbaka tog det ett par dagar innan han ville släppa famnnen och mellan den 29 dec-2 jan var vi i Salzburg och firade nyår med min lillebror! PUH!

Men nu är jag på G igen! Nu har allt landat, alla julklappar är testade ett par ggr, mina ska dock bytas (det var valfritt och medan jag valde annan färg på mina nya elapparater till köket hittade vi ett annat supererbjudande!), mer får ni se imorgon!

Mina nyårslöften blev:
- gå på krogen oftare, ej inkl. att dricka varje gång givetvis! Men för att komma ut!
- dricka vin och spela spel med mina girls oftare (Team Frida!)
- fixa ytterligare -20kg år 2011

Förresten, min julklapp till mig själv var just det, att se vågen stå på -20kg sedan februari.

Jag packade ner allt julpynt igår, så skönt! Det kändes inte riktigt rätt med pyntet i år och nu när mamma och jag ska renovera min klädkammare och Adams sovrum så vill jag att lägenheten ska befinna sig i "ursprungligt skick" så man får se effekten direkt om hur det kommer att se ut mestadels av året.


Några bilder ur mappen "Nyår i Salzburg 2010/2011"


Adam äter lite innan planet ska lyfta,


Adam och sin onkel Dennis.


Dennis flickvän Lisa och Adam leker lite innan vår mat ska komma.


Min lillebror leker följa John med Adam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!