2011-01-19  09:31:18

Sjukstugan fortsätter..

Igår blev ett bakslag..

Jaha, när man trodde det värsta var över så fick vi gå tillbaka till ruta ett igen! Så himla tråkigt!
Jag tycker så synd om Adams stackars mage. Igårkväll vaknade han med panik som avslutades i badkaret.
Men nu är det en ny dag och nya tag!
Min pappa var så snäll och körde inom MAXI imorse och jag fick en påse med Provivas filmjölk, Nestlés Majsvälling, Kiviks Morotsjuice och Gyllen Must (havrevälling som man också kan göra gröt på). Här ska vi kurera en dålig mage! Jag har också läst på att osötat te (med eller utan druvsocker) är bra för äldre barn så nu har Adam en egen liten kopp med te bredvid min, urgulligt.

Har ni några husmorstips till kräkiga och "diarréiga" barnmagar? Ursäkta infon men det är alltid bra att nätverka!



Såhär såg det ut för någon dag sedan då jag gjorde lite varm choklad.


Kommentarer
Postat av: caroline

svarar till dig här :)



Tack, den är skitnice (kameran) :)



aha ja då blir det mycket på en gång, plus att det tar mycket ljus med bokhyllor. Men det blir nog skitbra i hans rum, som du sa så att han inte når allt.

Jag skulle vilja ha bokhyllor i taket i vår lilla hall, men är rädd att det ska bli för mörkt därute, eftersom där inte är något naturligt ljus.

2011-01-19 @ 11:04:07
URL: http://ohmahgad.blogspot.com/
Postat av: Hanna

SV: Han flyttade ju tillbaka till Halmstad när vi gjorde slut!

2011-01-19 @ 15:51:34
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: V

för den koppen såg ju inte cp makalöst urgod ut??? varma chokladen då :)

2011-01-19 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!