2011-01-26  10:27:07

Som en liten myra

Idag är jag mäktigt upptagen..

Fast bara med roliga saker!
Ska först på ett möte med min jobbcoach via arbetsförmedlingen.
Sedan ska jag fika med en hemlig gäst samtidigt som jag ska shoppa lite på granit! Efter det ska jag fika lite till, denna gången hemma hos världens bästa Karin, tillsammans med Adam givetvis! Och efter det bär det av hemmåt där jag ska fika en gång till, med min lilla mammsing! Eller det blir kaffe i farten för min del som ska städa samtidigt, mamma ska leka lite med Adam medan hon väntar på att min pappa ska sluta jobba och hämta henne.

En alldeles underbar onsdag.

I veckan kommer förresten första saken till en förändring. Första saken jag handlar till mitt hem sedan jag bröt upp med Micke. En personlig och underbar liten sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!