2012-04-18  21:32:56

21 april



+


 

=

 


SANT


 

Nu på lördag hade jag tänkt hitta på något alldeles speciellt! Jag och Adam tänkte göra vårt för lilla Helsingborg. Nämligen samla skräp längst stranden via Kusträddarna. Superkul ju! Men väl på jobb idag fick jag höra att McDonalds (i alla fall vår restaurang) kommer att närvara och hjälpa till! Givetvis ville jag vara med på ett hörn och snälla som de på min arbetsplats är så godkändes det att Adam följa med! Så jobb på lördag innebär att plocka skräp med chefen, Adam och två andra arbetskollegor (ja, då kanske jag får en chans att lära känna Er, mellanskiftare.. Eller vad säger Ni, Julia & Linnea höhö).

 

Vem vill följa med?! Gå in på kustraddarna.se och anmäl Er! Nu, bums, jalla!

 

(bild: lånad från kustraddarna.se, kollage; McDonalds.se från mitt arkiv)


Kommentarer
Postat av: Madde

Så bra sagt av din mamma ang kärleken till två barn, de lugnade mina funderingar mycket faktiskt!!

2012-04-18 @ 22:40:36
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!