2012-03-02  18:11:10

TGIF <3

Thank God is Friday!

För några minuter sedan så inleddes Fredagsmys i hushållet Almkvist-Hansson och det ska degas och jäsas. Ja, verkligen "hyge" som de säger på andra sidan sundet. Visste ni förresten att danskarna är bäst på att "mysa" tillsammans? Coolt. Jag som är 1/4 dansk.

Imorgon kommer Adams pappa och jag blir ursparkad ut mitt eget hem. Vad ska man göra då?
Jag hade först tänkt åka och hälsa på någon men jag vet inte riktigt om jag är så sugen på det. Sedan tänkte jag att jag kanske skulle hitta på något med Adams pappa och Adam men det vettikatten om Adams pappa tycker är så kul. Ni vet, han har lite issuses med att vi är ex. Det är ju nu vi egentligen ska sluta träffas och börja avsky varandra, men Adam är ivägen för hans storslagna planer för vårt fortsatta "förhållande". Ah ja, hans sorg.

Så jag kanske drar iväg till Förslöv på ett stort barnloppis de ska ha där. Adam behöver lite regnkläder som kan slitas ut och ja, man kanske hitta något fint att han på hans rum. Vet inte om det kommer dyka upp mer "använt skräp" än vintage och barndom i form utav saker.

Se bara vad Bambis syrra knåpade ihop av ett gammalt bilgarage. Ett sådant skulle man kanske hitta och pimpa?




Kommentarer
Postat av: MAdde

Trist att man inte ska kunna umgås fast man e ex!

2012-03-02 @ 18:34:03
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Loppis e kul men behöver du bränna lite tid så KOOOM förbi oss. Om inte så kom helt klart en annan gång! Kommer nog va kaos ett bra tag där :)))) hoppas allt e bra hälsa Adis

2012-03-02 @ 20:00:34
Postat av: Madde

Du tävlar genom DrOutker



Ja jag vet hur det är, jag har SKIT svårt att göra något på veckorna, fredrik jobbar jämt och jag har ingen att be om hjälp!!:/

2012-03-03 @ 22:56:43
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!