2009-08-28  09:39:21

Fjortissnack till frukost

Haha.. jag och Karin, herregud! Vi har varit vänner sedan högstadiet och vi har minsann vart fjortisar, lekt fjortisar och gjort narr av fjortisar. Men nu precis, när man tittade på vår msnruta och inte förstår snacket innan eller snacket efter så framstod vi som två riktiga mesar. Jag skrattade gott när jag läste vad vi skrivit.

Vad vi snackar om är att vi båda skall försöka hålla en pulverdiet, Naturdiets Chokladshakes. Vi började för 1 vecka sedan. Men vi har lyckats synda båda två men är in the game igen!



För det andra är väl våra nickname inte dem seriösaste, men dem är våra.
kautkurt - kåtkurt & liebespuppe - tyska för knulldocka/uppblåsbar barbara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!