2009-08-31  13:34:51

Slem

Jag satt precis och la in en video på Adam och jag skrattar så varje gång jag tittar. Han håller på med dem mest konstiga ljuden nu. Mycket gurglande, munpruttande blandat med skrik och bara oändliga mängder av saliv!
Jag ska se om jag kan lägga upp filmen här någon gång i veckan. Jag är ju så ny på det här med att blogga! MEN, jag har nu upptäckt hur enkelt det var med hjälp av denna stilmallen att ändra header och färger. Så det ska jag försöka hinna med. Åtminstone få något som liknar mer.. mig!

Om en halvtimme kommer Karin hit, hon och jag har umgåtts mycket nu dem senaste 3 veckorna och det känns verkligen som på den gamla goda tiden. Vi var precis hela tiden, vi möttes upp i stan bara för att säga hej ibland och vi sov över hos varandra titt som tätt. Alla dessa galna fester vi gick på. PUH!
Men sedan flyttade jag till Kalmar och hon senare till Stockholm. Jag återvände till Helsingborg för 2 år sedan och hon kom tillbaka till oss nu i sommar! Så det är jättekul att ha henne nära igen!
Hon och hennes mamma ska passa Adam den 8e sep, då ska jag och Micke fira mina föräldrar 25års bröllopsdag med att gå ut och äta på restaurang. Det ska bli spännande. Första gången jag är ifrån Adam sådär..
Idag ska vi iaf titta in den fasta loppmarknade Framtid här i stan och se om vi kan fynda lite.

Min mamma kanske kommer över idag också. Det var en vecka sedan vi sågs nu, jag börjar sakna henne. Då ska vi gå igenom vår källare! Lite läskigt, för jag vet inte vad som finns där nere längre. Det är bara högar med kartonger, men det ska bli skönt att ta reda på vad som finns där.


Kommentarer
Postat av: Karin

vi er best ihop! ;*

2009-08-31 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!