2009-12-19  14:23:22

091219

Det var jättetrevligt igår!!
Jim, Jenny, Sandra och Karin var förbi för tacos-knyttis och det var superlyckat! Maten kom ganska snabbt ut på bordet och vi åt och gladde oss. Adam satt med runt bordet och töntade sig men han kommer undan med allt.
Sedan latade vi oss på soffan och skulle spela Wii, det blev mer skitsnack och skratt än Wii. Men roligt hade vi! Jim somnade en liten stund, det var han dock värd.. jobbat massa som han har gjort senaste tiden.
Lycka till med varmvattenberedaren nu, det är inget kul att duscha kallt när det är kallt ute!

Min kusin sms:ade mig i morse om en promenad och första reaktionen var att "usch, kommer jag hinna med allt här hemma?" Vi ska storstäda, slå in juklappar, packa väskorna, ner med så mkt som möjligt i bilen, mäta alla våra möbler, lägga fram kläder till hela familjen imorgon och verkligen INTE glömma något.
Men jag bestämde mig fort att det gör jag nog ändå och drog ut på en "liten promenad" som blev en promenad på 1 timme och 40 minuter. NICE! Vi vandrade runt på Adolfsberg och gissade oss fram. Jag kände igen mig lite.
Vi hann snacka en hel del och det var kul! Inte så ofta vi ses kära kusin!

Väl hemma gjorde jag brunch med Micke samt fixade en maskin tvätt och disk. Det går verkligen undan här! Jag torktumlar det sista nu och jag ska köra ett par maskiner disk till (vi har bara en liten bänkdiskmaskin). Jag ska packa sent ikväll då mycket vi ska ha med oss har jag tvättat och jag bar in hela tvättstället och ställde det i badkaret då det blir riktigt varmt där inne när man torktumlar, smart va?! Hahaha.. jag är en sådan.. husmor!

Nu ska jag surfa en liten stund och se om Adam vill somna om ca. 1 timme eller så. Då ska jag fara fram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!