2009-12-14  14:56:52

Efter Lucia

Igår lussade jag, Adam & Karin för nära och kära. Karin var Lucia, Adam var tärna och jag var pepparkakstomte.
Vi började med att väcka mina föräldrar med skönsång kl 8.00 och så fick vi vårt morgonkaffe där. Dem blev jätteglada! Sedan åkte vi vidare till Emese, Janos och Julia men Emese var och jobbade så vi fick återkomma. Då åkte vi ända ut till Össjö(!!) och lussade för en mindre irriterad Jim (irriterad på sin varmvattensberedare) och en förkyld Jenny. Dem blev också jätteglada och där fick Karin en macka, glad var hon.
Sedan efter en timme där så åkte vi in till stan igen och lussade hos Emese, Janos och Julia och där fick vi smaka ungerska julkakor! Gott!

Sedan blev det McDonalds på vägen hem och Karin gick nog rakt in i sängen och jag gosade ner mig och Adam i soffan. En fantastisk lyckad dag. Tack för att vi fick lussa hos Er!! Ses igen nästa år :)


Kommentarer
Postat av: KARIN AKA THE LUCIA

nästa år ska jag inte dricka rödvin dagen innan lucia! ;(

2009-12-14 @ 15:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!